Friday, April 09, 2010

*Woots!*

Oh, it's been so long since my last post....yeah, too busy with school thingy plus something wrong happened to my desktop... Dad, buy a laptop please! Okay, move on... So, last two weeks I got a new friend... Actually my neighbour cuma we both tak pernah nk lepak same sume... Aesya! Kwn Azah... She asked for my help to teach her Add Maths, Modern Maths and Sejarah... So far, we're almost halfway... This week pula ada Language Week... Since this is my final year, I decided to take part in Creative Writing (first time did Cerpen), and also Drama - Puteri Hang Li Po... It was awesome! Especially the drama time... Everyone did their own dialogue... I swear it was damn funny... Next, homework - as usual teachers would give tonnes of them to complete within few days... Okay, I'm now comfortable and fine with that... Oh, one more thing is that there's a new student in our school... Actually that student move to my school early this year... But I had never realised... Gosh, too busy with other stuff till I don't know what's happening around me=)... Hany pernah cakap "eh, i think student baru tu boleh kot join kawad untuk rumah hijau, dia memang rumah hijau tapi sebab cam takde org hirau die so die pegi conduct kawad untuk rumah biru" days before Sports Day.. And that time I was like, "Siapa? Tak pernah nampak pun...Tak pelah kau tolong cari and minta die join kawad..." Bila tiba Sports Day die tak join cuz we all da cukup orang... I still can't recognised which one till the day for Mesyuarat Agung Kokurikulum... After pegi meeting, balik tu Azah ajak pergi minum cendol kat depan sekolah, aku pun follow je tapi tak minum cendol cuz teringat ibu cakap something pasal cendol... Then, Fatini call the boys suruh dtg lepak with all of us... And the new student pun ade... First time tgk kot... not bad oh...Since then everyday mcm tertunggu - tunggu je nak usha die dari jauh...hahaha...Usha je ok...!I repeat, Usha saje! I dah takut... biar one day ada org dtg ubah semua ke - fobia - an yg I alami... Bila I ckp kat my friends "That student not bad eh?" They all agreed! *woots* Walaupun tak perfect tapi die ada looks yg kalau org tgk mcm wah...hahah... Okay, Anis stop about that nanti ade org marah... Sorry ye makcik! Ampun! Lately, mcm dah angau dgn lagu Casey - Jangan Ada Benci...hahha..terjiwangs pulak kn...Dulu ayah selalu karaoke lagu ni... Lirik die sgt best...Cuba baca dan fahamkan...


Andainya ada di antara kita nanti
Berubah hala serta janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan di sudut hati

Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus di pertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita saling berdendam saling bermusuhan

Ungkit-mengungkiti
Sakit-menyakiti
Memusnahkan diri

Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku
Di sudut hati

No comments :

Post a Comment